MOJE PRÁCE BYLA SKUTEČNÁ, NEŠLO O ŽÁDNÉ VYMÝŠLENÍ STRATEGIÍ NA PAPÍŘE | Absolvent.cz

MOJE PRÁCE BYLA SKUTEČNÁ, NEŠLO O ŽÁDNÉ VYMÝŠLENÍ STRATEGIÍ NA PAPÍŘE

Denisa Tomsová se v České spořitelně stala součástí týmu řízení klientské zkušenosti.

Co rozhodlo, že jste se začala zajímat o práci v České spořitelně?

Bankovnictví mě vždycky zajímalo, navíc mi spolužáci z vyšších ročníků vyprávěli o trainee programu, kterým si sami ve Spořitelně prošli. Věděla jsem tak, že banka fandí studentům a nabízí natolik flexibilní pracovní dobu, že budu mít dost času na diplomovou práci i přípravu na státnice. Proto jsem neváhala a přihlásila se. Navíc opravdu vnímám Spořitelnu jako zajímavého zaměstnavatele.

O jakou pozici jste se zajímala?

Nelákala mě analýza ani práce bankéře. Chtěla jsem začít v marketingu a mít tak možnost zevnitř ovlivnit, co se v bance děje. A to splňovala pozice Řízení klientské zkušenosti.

Překvapilo vás něco?

Přestože jsem byla nováček, velmi záhy jsem dostala šanci pracovat na reálných projektech. Moje práce byla skutečná, nešlo o žádné vymýšlení strategií na papíře - připravila jsem například komunikaci pro studenty, klienty banky. Dostala jsem čas se přizpůsobit a měla jsem svého mentora. Prošla jsem si i různými školeními, třeba na téma vyjednávání, emoční inteligence či prezentační dovednosti. Mohla jsem být i u vývoje a testů nového internetového bankovnictví George. Zažila jsem také přerod organizační struktury na agilní uspořádání a viděla, jak se velká korporace dokáže rychle proměnit.

Stačil vám rok k rozhodnutí, zda zůstat či odejít?

Už po půl roce jsem vyslovila zájem na oddělení zůstat, což se i stalo. Nyní spolu s kolegy komunikuji klientům nabídky produktů naší banky a informuji je o novinkách.

Jaké pracovní benefity oceňujete?

Kromě 25 dní dovolené a stravenek se mi líbí možnost vzít si home office a zdravotní volno. Líbí se mi, že banka, kde má většina lidí sedavé zaměstnání, podporuje vznik interních volnočasových spolků, jako je cyklistický, běžecký nebo ski tým, jehož jsem členkou. Osobně za benefit považuji také vlastní progres. Když porovnávám své znalosti se zkušenostmi vrstevníků, kteří pracují v menších firmách, vidím, že jsem mnohem dál.

DENISA TOMSOVÁ (27) Na Univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem vystudovala obor Podniková ekonomika a Management. Do trainee programu České spořitelny nastoupila v září 2016 na pozici Řízení klientské zkušenosti a na oddělení pracuje dodnes. Kromě práce ji baví cestování a poznávání cizích kultur. Nadšená byla z road tripu po Západním pobřeží Spojených států amerických.

-------------------------------------------------------------------------------------------

UČÍM SE MYSLET JAKO NAŠI KLIENTI

 

Tereza Bendová díky trainee programu poznává práci pro Top afluentní segment.

Jaká byla vaše odpověď na otázku, kam dál po vysoké?

Nikdy jsem si nemyslela, že diplom z vysoké školy je zárukou úspěchu a trainee program mi přišel jako fajn příležitost naučit se vše, co pro danou pozici potřebuji. Teta se strýcem, kteří pro Českou spořitelnu pracují, mi ji doporučili jako perfektního zaměstnavatele. Proto jsem se rozhodla vstoupit do jejího trainee programu a přihlásila se na pozici tzv. převodovky pro Top afluentní segment. Což znamená, že se náš tým zaměřuje na potřeby velmi movitých klientů při komunikaci mezi centrálou a pobočkovou sítí.

Začala jste v září 2018. Čím jste již prošla?

Velkým množstvím školení, protože segment, pro který pracuji, je velmi specifický. Hodně mi pomohlo hned to první - Premier Feeling, kdy jsem měla možnost více pochopit klienty, jejichž potřeby zastupuji.

Jaká je atmosféra v týmu?

Velmi přátelská a otevřená. Jedna z kolegyň je mojí mentorkou. S nadsázkou říkáme, že jsem její batoh. Ze začátku jsem ji při práci hlavně sledovala. Ona neváhala zastavit schůzku, aby mi vysvětlila, co se právě děje. Po třech měsících jsem dostala od ní a vedoucího zpětnou vazbu a začala jsem pracovat více samostatně.

Co nyní máte na starosti?

Klienti České spořitelny přecházejí do nového internetového bankovnictví George a já hlídám, aby v tomto směru u top afluentních klientů proběhlo vše hladce. Musím přitom spolupracovat s mnoha lidmi. Hodně mě motivuje, že dělám práci, která je vidět. Také se mi líbí, že banka neustále myslí na potřeby klientů. Trainee program zatím předčil všechna moje očekávání, a proto budu ráda, když spolupráce s Českou spořitelnou po roce neskončí.

TEREZA BENDOVÁ (26) Na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci vystudovala bakalářský obor Ekonomika a management služeb a poté navázala na Masarykově ústavu vyšších studií ČVUT v Praze magisterským studiem v oboru Projektové řízení inovací se zaměřením na finanční management. Do České spořitelny nastoupila v září 2018. Ráda vaří, chodí na výlety a po práci se nejvíc těší na labradorku Chico.

 

Články ze stejné kategorie

KUDY TUDY DO VZP?

Víte, že VZP je s téměř 6 milióny klientů největší pojišťovnou v České republice a je lídrem českého veřejného zdravotního pojištění již více než 25 let?